Menu strony

New Store Concept AUTHENTIC Big Star

Autentycznie nowy  sklep Big Star
W Galerii Krakowska otwarto pierwszy w Polsce sklep marki Big star w nowej odsłonie. Inspiracja surowymi początkami denimu, wykorzystywanego w produkcji ubrań roboczych, minimalistyczny klimat loftow, industrialny charakter wystroju tworzą spójny koncept, według, którego będą tworzone kolejne sklepy marki.

Punktem wyjścia do prac nad nowym wystrojem sklepów Big Star’a było z jednej strony odwołanie do genezy jeansu, jego początków, kiedy człowiek, narzędzia, praca i strój były ze sobą mocno powiązane. Surowy, prosty w formie, oszczędny w zdobieniach, wytrzymały jeans wykorzystywany był przede wszystkim, jako odzież robocza. Z drugiej strony wartości, z jakimi kojarzony jest od lat denimowy produkt marki Big Star: autentyczny, prawdziwy, klasyczny w kroju, nowoczesny i oryginalny w wykończeniach a przez to ponadczasowy. Dzięki temu trafia w potrzeby różnych wiekiem, stylem życia czy gustem odbiorców.

Autentycznie nowy  sklep Big Star
Całość aranżacji utrzymana jest w minimalistycznym klimacie loftu, manufaktury czy warsztatu. Przewaga surowych materiałów tj. beton z wzorem odciśniętego szalunku z desek czy monochromatyczna stal, przełamanych naturalnym drewnem i czarnym ceglanym murem podkreśla podstawowe atrybuty jeansu, w jego pierwotnej formie: prostotę, autentyczność, trwałość i uniwersalność.

Naturalne odcienie wzbogacono akcentami kolorystycznymi – ciemnym błękitem oraz intensywnym pomarańczowo-czerwonym, nawiązującymi zarówno do kolorów używanych w przemyśle z drugiej- do barw marki Big Star i jej głównego produktu.

Autentycznie nowy  sklep Big Star
Niebagatelne znaczenie przy projektowaniu poszczególnych elementów miało odwołanie do procesu, jaki związany jest z produkcją spodni; fabryki, miejsca pochodzenia materiału i jego przeznaczenia i transportu pomiędzy nimi. Inspiracją stały się miejsca załadunku, miasta portowe jak np. Amsterdam.

Jeśli chcesz poznać więcej wiadomości na opisywany temat, kliknij pod ten link, to naprawdę świetne opracowanie (http://www.e-sentiell.com/pol_m_bizuteria-srebrna_bizuteria-dla-dzieci_kolczyki-466.html) tego zagadnienia.

Ściana witryny i zabudowa za kasą przypominają kontenery morskie. Ciężkie, suwane drzwi wykonane z drewna ze stalowymi okuciami nawiązują do wrót hali produkcyjnej – są nie tylko zamknięciem wejścia - po otwarciu tworzą ścianę ekspozycyjną w jednej z witryn. Szafy na jeans zbudowane z rur z wielkimi zaworami i ciśnieniomierzami niczym fragment rurociągu. Mebel kasowy inspirowany warsztatem roboczym i przymierzalnie zmontowane z szafek BHP nawiązujące do stoczniowych szatni.
Przestrzeń została podzielona na strefę damską i męską poprzez zróżnicowanie sposobu wykończenia ścian. Zastosowanie kilku typów zabudowy przyściennej pozwoliło wyodrębnić i wyeksponować poszczególne grupy asortymentowe.

Opracowanie nowego konceptu sklepu jest m.in. związane z ekspansją marki w Polsce i za granicą przez firmę Big Star, która realizując podstawowe założenia dotyczące prezentacji kolekcji stara się i pamiętać o nowych tendencjach w obszarze retail design.
Na podstawie danych z: BIG STAR
Wprowadził: Marketing BIG STAR
2019/07/11, 07:04