Menu strony

Zara – hiszpańska firma flagowa

Kiedy w 1975 roku Amancio Ortega otwierał swój własny butik w La Coruni raczej nie wyobrażał sobie, że trzy dziesięciolecia później zostanie najbardziej zamożnym obywatelem półwyspu iberyjskiego i zajmie piąte miejsce w zestawieniu globalnych bogaczy w 2012 roku. A był tak przekonany o sukcesie, że jego marzenia się spełniły? Trudno powiedzieć.
buty

Co jest zaś pewne to to, że dziś każda kolekcja Zara jest przyjmowana w świecie trendów z ogromnym zainteresowaniem. Nie ma się co dziwić, każdy kto jest na bieżąco z kreacjami hiszpańskiego potentata – na stronie sieciowej, w miesięczniku modowym lub w TV – na pewno zauważy, że projekty są pomyślane perfekcyjnie, a surowce użyte do wyprodukowania są wysokiej jakości. W zasadzie w tych dwóch czynnikach można znaleźć źródła wielkiego sukcesu ubraniowego potentata.

Znaczącą rolę posiada także zręczny marketing. Od teraz główną twarzą tej renomowanej marki jest wybitny piłkarz i globalny gwiazdor – David Beckham. Celem marketingu w tym wypadku stała się najnowsza bieliźniana kolekcja Zara. Wynajmowanie gwiazd do promowania firmy to dobre posunięcie promocyjne, które daje sporo dobrego marce. Ale tak czy inaczej, Zara nie wymaga wielkich środków na promocję, ponieważ marka ta jest znakomicie rozpoznawana na całym globie. Banery z napisem Zara można spotkać w 50 państwach na świecie.
buty damskie

Wiosna to sezon bardzo zmiennej aury – przecież rymuje się, że w marcu jak w garncu. Dni bywają bardzo słoneczne, lecz zdarza się, że sporo pada. Na takie właśnie mokre dni najlepsze będą stylowe kozaki Zara, sprzedawane w najnowszej kolekcji tej hiszpańskiej marki. Jeśli nie zamierzasz opuszczać domu, by obejrzeć towary w butiku, możesz zaprzyjaźnić się z nowoczesną stroną sieciową marki, gdzie są fajne aplikacje multimedialne, które umożliwią tobie wybór kreacji. Mowa Rzecz idzie tu o internetowej przymierzalni, w której kreacje zakładasz na postacie modeli.
Na podstawie danych z: domodi
2018/09/04, 07:11